پلیس+10

ملي

سردار نوروزی در ادامه با اشاره به قانون معافیت مشمولان دارای والدین با سابقه ایثارگری اظهار داشت: بر اساس این قانون تمامی کسانی که پدر یا مادر آنها دارای سابقه 28 و 29 ماه حضور در جبهه باشند می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های مربوطه مانند ارتش، سپاه و ناجا سوابق خود را در قالب فرم‌های مربوطه دریافت و با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.

این مقام عالی نیروی انتظامی ادامه داد: در این قانون مجموع سابقه حضور در جبهه و جانبازی نیز در نظر گرفته شده و به طور مثال کسانی که دارای 14 ماه حضور در جبهه و 15 درصد جانبازی باشند در مجموع برای آنها 29 ماه محسوب و یکی از فرزندان آنها از خدمت سربازی معاف می شود.

سردار نوروزی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و افزایش میزان رضایتمندی مردم از ارائه خدمات در دستور کار جدی سازمان وظیفه عمومی ناجاست، گفت: در مجموع رسیدگی به پرونده‌های مشمولان با دقت قابل قبولی انجام می‌شود که این گونه کارها رضایتمندی مردم را نیز به همراه داشته است.

کانل تلگرام پلیس+10

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۸

نظرات  (۲۰)

۰۸ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۴۲ محمد رضا حیاتی
سلام خسته نباشید من شیش ماه غیبت دارم چرا نمیتوانم از شرایط ایثارگری استفاده کنم لااقل یه مدت جریمه بزارین تا انجام بدیم تا شرایط ایثارگری شامل ما هم بشه 
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۵۷ رضا قره باش
با عرض سلام و خسته نباشین.اقامن بابام19ماه ایثارگری داره و بعد دفترچمو تازه میخام بفرستم میشه یه راهنمایی کنین مرسی
سلام من بابام 5 ماه از جانبازیش به من خورده و ۱۴ درصد تو ارتش داره این کسر خدمت میشه ؟
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۲۷ علی شارمی مقدم
با سلام خدمت شما من پدرم پنج درصد بنیاد شهید سی درصد سپاه و هشت ماه جبهمه داذه مجموعا میشه چهل سه اما میرم سپاه تاییده سی درصد بگیرم میگه ما سی درصد نمیدیم نظام وظیفه قبول نمیکنه ماله سپاه رو منپ راهنمایی کنید الانم رفتم دفترچه مو پست کنم تا غیبت نخورم 
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۴۸ امیدعلی ویسی
سلام قانون جدیدقانونی بسیاراشتباه است قانون بایدشامل همه جامعه نمونه گرددنه فقط شامل حال عده محدودی باتوجه به ثبت نامل375هزارنفرایثارگراین قانون طی پنج سال اینده فقط شامل حال26/66%جامعه ایثارگران میشودو73/33%هیچ امتیازی دریافت نمیکنن واین ظلم بزرگی به حداکثروبه نفع حداقل است پیشهادمیگرددنصبت به تصحیح اقدام اقدام که شامل حال تمام ایثارگران گردد

ای کاش سردار نوزری تشریف میبردند ارتش تا فرم تایید را بگیرند اون پشیمان میشدند ومعافی 28ماه ایثارگری رو منصرف میشدند

سلام جناب نوروزی من سابقه 24 ماه جبهه همراه با کارت ایثارگری دارم دو تا پسر فوق لیسانس در حال خدمت هم دارم ایا انصافه این قانون شامل من نشه خودتون میدونید با انصافتان 
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۱۴ مجمدعلی عراقی
با سلام ، بجای اینهمه هیاهو و وقت گذاشتن جهت ثبت نام در پلیس +10 ، بهتر این بود که می گفتند هر مشمول هنگام مراجعه برای دفترچه آماده به خدمت مدارک مربوط به کسر خدمت را تحویل دهد تا برابر مقررات از مزایای جبهه والدین بهره مند شود . و این قانون برای همه بصورت مساوات برقرار می شد . حالا تکلیف فرزندان اشخاصی که مثلا سابقه کمتری دارند و مشمول هستند چه می شود ؟ 
الان من بابام ۱۵ ایثارگری داره و قانون قبلی هم حذف شده نه قانون جدید میگیره و نه قدیم چرا بی انصافی میکنید؟چرا باید اونی که امتبازش بیشتره استفاده کنه ولی من نه این عدالته؟ قانون از روش پیداس یعنی یه چیزی که شامل حال همه بشه ولی اینجا تبعیض شده میتونستین یه قانونی بزارین همه استفاده کنن
الان من بابام ۱۵ ایثارگری داره و قانون قبلی هم حذف شده نه قانون جدید میگیره و نه قدیم چرا بی انصافی میکنید؟چرا باید اونی که امتبازش بیشتره استفاده کنه ولی من نه این عدالته؟ قانون از روش پیداس یعنی یه چیزی که شامل حال همه بشه ولی اینجا تبعیض شده میتونستین یه قانونی بزارین همه استفاده کنن
با سلام خدمت جناب نوروزی 
خواهشمندیم که به این موضوعات گفته شده توسط عزیزان رسیدگی کنین برقراری مساوات حداقل کاریه که میشه در برابر این عزیزان در نظر گرفت 
سلام. من پدرم ۲۸ ماه جبهه داره ۱۵ درصدم جنبازی. داره میشه ۴۵ ماه. با قانون قدیمی داداشم معاف شده حالا این قانون شامل ما هم میشه
سلام. من پدرم ۲۸ ماه جبهه داره ۱۵ درصدم جنبازی. داره میشه ۴۵ ماه. با قانون قدیمی داداشم معاف شده حالا این قانون شامل ما هم میشه
واقغا متاسفم که چنین قانونی گذاشتن که مثلآ به نفع فرزندان ایثارگران بخوره دقیقآ برعکس شده.
پدر من 25 ماه و 25 روز ماه ایثارگری داره که اگه ماهی 9 روز کم کنن میشه 8 یا 9 ماه کسری و اگه با قانون جدید حساب بشه کامل معاف میشم ولی با شرایط موجود 2 سال دیگه نوبتم میشه وبا توجه به اینکه الآن باید برم سربازی موقع اتمامش نوبتم میشه...
واقعآ قانون گذاشتن مثلآ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام پسرم ،متولد دی ماه 68 است و تک فرزند است
 و21 امتیاز دارد۱ اسفند اعزامش است فوق لیسانس صنایع است
ما تازه کارت ایثار همسرم را گرفتیم فقط به خاطر معافیت یا کسر خدمت فرزندم
 البته اول گفتن با 21 ماه معافند بعد گفتن آموزشی را هم حساب میکنند
 که اگر 3 ماه آموزشی همسرم را حساب می کردند 24 ماه می شد 
  واقعا درست نیست این امار که میگند ۲۹ ۲۸ امسال ۲۰ هزار نفر هستند
حالا ما چه کنیم
نه فرزندم امریه گرفت
نه پروژه
به امید معافی یا کسری
الان من با ناراحتی قلبی همش اش نگرانم فرزندم کجا می افتد
 ایا با 29 سال سن دوام میاورد
قانون  کسری چه میشود
لطفا انعکاس بدهید

سلام خسته نباشید قانون کسر از خدمت اعلام کردین سال 72به قبل آنها خدمتشان انجام شده باید 72 به بعد که درحال خدمت یا میخواهند بروند شامل شود 
باسلام چرابه همه ایثارگران باتوجه به مدت حضوردرجبهه کسرخدمت نمیدن که همه راضی باشن من ی فرزنددارم الان کسرخدمت میخام دوسال دیگه بدردم نمیخوره لطفاراهکاری اریه بدین همه استفاده کنن
با عرض سلام ؛من اعزامی ۹۶/۱۰/۱هستم وپدرم ۲۲ماه سابقه جبهه داره و با برنامه ریزی صورت گرفته حداقل تا سه سال آینده نوبت کسر خدمت من نمیشه این خیلی مضحک و بی انصافی چرا که یک فردی که ۱۸ سال داره جزو ۲۰/۰۰۰هزار نفر امسال قرار معاف شه که معلوم نیست قسط اومدن به خدمت سربازی داشته یا نه؟ 
سلام  خدای این طرح برابری نیست 
سلام.من پدرم 21ماه سابقه جبه داره میخواستم بدونم چقدر کسری سربازی برام میخوردی چجوریه.لطفا راهنمایی کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی